...

ÁSZF

  1. A Szolgáltató adatai

Cégnév: ABBÁZIA Apartman Idegenforgalmi Korlátolt Felelősségű Társaság

Rövidített elnevezés: ABBÁZIA Apartman Kft.

Székhely: 8360 Keszthely, Erzsébet királyné útja 21.

Adószám: 12482511-2-20

Cégjegyzékszám: 20-09-064581

E-mail: titkarsag@abbaziagroup.com

(továbbiakban: Szolgáltató)

 

  1. A szolgáltatással érintett szálláshelyeket üzemeltető társaságok 

 

2.1. CLUB DOBOGÓMAJOR Ingatlan-üzemeltető, Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Rövidített név: CLUB DOBOGÓMAJOR Kft.
Székhelye: 8360 Keszthely, Erzsébet királyné útja 21.
Cégjegyzékszám: 20 09 074438
Adószám: 25079009-2-20

 

2.2. Kalmainvest Befektetésszervező és Idegenforgalmi Korlátolt Felelősségű Társaság
Rövidített név: Kalmainvest Kft.
Székhelye: 8360 Keszthely, Erzsébet királyné útja 21.
Cégjegyzékszám: 20 09 074904
Adószám: 25436967-2-20

 

2.3. Helicomplex Ingatlanberuházó, Értékesítő, Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Rövidített név: Helicomplex Kft.
Székhelye: 8360 Keszthely, Erzsébet királyné útja 21.
Cégjegyzékszám: 20 09 074902
Adószám: 25436905-2-20

 

2.4. ABBAZIA S.R.L.

Székhely: Olaszország 61037 Mondolfo, Lungomare Cristoforo Colombo 107.

Adószám: 02147950410

 

  1. A szolgáltatással érintett szálláshelyek

 

3.1. Club Dobogómajor

Cím: H-8372 Cserszegtomaj, Hévízi út 1.

Telefon: +36-83/531-991

Email: info@clubdobogomajor.hu

Fax: +36-83/531-992

Szolgáltató: CLUB DOBOGÓMAJOR Kft.

 

3.2. Hotel Kalma

Cím: H-8380 Hévíz, Rákóczi utca 12-14.

Telefon: +36-83/545-910

Email: info@hotelkalma.hu

Fax: +36-83/545-911

Szolgáltató: Kalmainvest Kft.

 

3.3. Kalma Villa

Cím: H-8380 Hévíz, József A. u. 13.

Recepció elérhetősége: H-8380 Hévíz, Rákóczi utca 12-14.

Telefon: +36-83/545-910

Email: info@hotelkalma.hu

Fax: +36-83/545-911

Szolgáltató: Kalmainvest Kft.

 

3.4. Apart Hotel

Cím: H-8380 Hévíz, Erzsébet királyné utca 19.

Recepció elérhetősége: H-8380 Hévíz, Rákóczi utca 12-14.

Telefon: +36-83/545-910

Email: info@hotelkalma.hu

Fax: +36-83/545-911

Szolgáltató: Kalmainvest Kft.

 

3.5. Abbázia Country Club

Cím: H-8976 Nemesnép-Márokföld, Határ utca 3-7.

Telefon: +36-92/573-450

E-mail: info@abbazia-nemesnep.hu

Fax: +36-92/573-451

Szolgáltató: Kalmainvest Kft.

 

3.6. Abbázia Club Hotel (Kék Apartmanház, Piros I-II.)

Cím: H-8360 Keszthely, Erzsébet királyné útja 23.

Telefon: +36-83/312-596

E-mail: info@abbazia-clubhotel.hu

Fax: +36-83/313-424

Szolgáltató: Helicomplex Kft.

 

3.7. Abbázia Club Hotel Marotta

Cím: I-61035 Marotta, Lungomare C. Colombo 107., Italy

Telefon: +39/0721-969107

E-mail: info@clubhotel-marotta.com

Szolgáltató: ABBAZIA S.R.L.

 

  1. Felhasználó

Felhasználó az a természetes vagy jogi személy, aki/amely a 3. pontban meghatározott szálláshelyek valamelyikébe szólóan time share rendszerű, azaz szállás időben osztott használatára vonatkozó üdülőhasználati/bérleti szerződést vagy kedvezményes szálláshely-szolgáltatási szerződést kötött, és a szálláshelyeket üzemeltető társaságoknál díjhátralékkal nem rendelkezik.

 

  1. A szolgáltatás tárgya

A Szolgáltató közvetítői tevékenységet végez üdülési jogok és/vagy kedvezményes díjú üdülési hetek (továbbiakban: kontingens) cseréje területén. A Szolgáltató a felhasználói igényeket összegyűjti, egyezteti, és továbbítja az érintett szálláshelyeket üzemeltető társaságok felé. Ezen túlmenően eseti jelleggel kedvezményes üdülési lehetőségeket is kínál bónusz hetek, last minute és akciós csomagajánlatok formájában. A szolgáltatások kizárólag regisztrációt követően vehetők igénybe.

 

  1. A szerződés létrejötte

A szerződés a cserekérelem adatlap kitöltésével és Szolgáltatóhoz történő eljuttatásával jön létre.

A csereigény benyújtásával a Felhasználó elfogadja jelen ÁSZF rendelkezéseit.

 

  1. A cserefolyamat menete
  1. Cserekérelem benyújtása – a Felhasználó megadja a saját kontingense jellemzőit (szálláshely/apartman száma/hét), valamint közli, hogy milyen időszakra/helyszínre kívánja azt cserélni. A Szolgáltató a Felhasználó és a megadott saját kontingens adatait az adatok helytállósága érdekében egyezteti a saját kontingenssel érintett üzemeltető társasággal.
  2. Keresés – a Szolgáltató az adatbázisban megkísérli a megfelelő cserepartnert, illetve kontingenst megtalálni.
  3. Ajánlat – amennyiben egyező kereslet és kínálat van, a Szolgáltató tájékoztatja a Felhasználót.
  4. Elfogadás – a Felhasználó jóváhagyásával a csere létrejön.
  5. Visszaigazolás – a Szolgáltató írásos visszaigazolást küld a csere részleteiről.

 

  1. Díjak és fizetési feltételek
  1. Sikeres csere esetén a Felhasználó cseredíjat fizet (aktuális mértéke belföldi csere esetén 20 000 Ft/hét, külföldi csere esetén 40.000 Ft/hét). Ez a díj nem tartalmazza a szálláshelyet üzemeltető társaságok felé fizetendő esetleges egyéb díjakat. 
  2. Határidőn belüli (indulás előtti 6 héten belüli) csere esetén többletdíj kerülhet felszámításra.
  3. A díjat a visszaigazolás kézhezvétele után, banki átutalással kell rendezni.

 

  1. Lemondás és módosítás
  1. A Felhasználó a cserét legkésőbb 6 héttel az üdülés megkezdése előtt díjmentesen lemondhatja.
  2. 6 héten belüli lemondás esetén a teljes cseredíj felszámításra kerül.
  3. A cserekérelem módosítása (időpont, helyszín) bármikor lehetséges, amíg a csere nem került visszaigazolásra.

 

  1. Felelősség kizárása
  1. A Szolgáltató közvetítői szerepet lát el, és nem vállal felelősséget a cserepartnerek magatartásáért, illetve az üdülési szolgáltatás színvonaláért.
  2. A Szolgáltató mindent megtesz, amely az adott helyzetben elvárható, de nem vállal felelősséget a sikeres csere megvalósulásáért.

 

  1. Adatkezelés

A Szolgáltató a Felhasználó személyes adatait az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltak szerint kezeli, kizárólag a csere lebonyolítása érdekében.

 

  1. Lefoglalt szállások, akciós csomagajánlatok továbbértékesítése

Az www.abbaziacsere.hu weboldalon keresztül foglalt szállások (csere, bónusz, last minute, akciós csomagajánlatok) továbbértékesítése harmadik fél felé kifejezetten tilos. A szállást csak a visszaigazoláson szereplő személyek vehetik igénybe, az nem átruházható.

 

  1. Panaszkezelés

A Felhasználó panaszait a Szolgáltató e-mailben vagy postai úton fogadja a 1. pontban szereplő elérhetőségeken. Szolgáltató törekszik a panaszok gyors és békés rendezésére.

A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követő harminc napon belül írásban, érdemben igazolható módon megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles, továbbá tájékoztatja a Felhasználót az illetékes békéltető testület jogszabályban meghatározott elérhetőségeiről.

 

  1. Jogviták

A jelen ÁSZF-ből eredő vitás ügyeket a felek elsősorban békés úton rendezik. Ennek eredménytelensége esetén a Szolgáltató székhelye szerint illetékes bíróság jár el.

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.