ÁSZF
- A Szolgáltató adatai
Cégnév: ABBÁZIA Apartman Idegenforgalmi Korlátolt Felelősségű Társaság
Rövidített elnevezés: ABBÁZIA Apartman Kft.
Székhely: 8360 Keszthely, Erzsébet királyné útja 21.
Adószám: 12482511-2-20
Cégjegyzékszám: 20-09-064581
E-mail: titkarsag@abbaziagroup.com
(továbbiakban: Szolgáltató)
- A szolgáltatással érintett szálláshelyeket üzemeltető társaságok
2.1. CLUB DOBOGÓMAJOR Ingatlan-üzemeltető, Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Rövidített név: CLUB DOBOGÓMAJOR Kft.
Székhelye: 8360 Keszthely, Erzsébet királyné útja 21.
Cégjegyzékszám: 20 09 074438
Adószám: 25079009-2-20
2.2. Kalmainvest Befektetésszervező és Idegenforgalmi Korlátolt Felelősségű Társaság
Rövidített név: Kalmainvest Kft.
Székhelye: 8360 Keszthely, Erzsébet királyné útja 21.
Cégjegyzékszám: 20 09 074904
Adószám: 25436967-2-20
2.3. Helicomplex Ingatlanberuházó, Értékesítő, Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Rövidített név: Helicomplex Kft.
Székhelye: 8360 Keszthely, Erzsébet királyné útja 21.
Cégjegyzékszám: 20 09 074902
Adószám: 25436905-2-20
2.4. ABBAZIA S.R.L.
Székhely: Olaszország 61037 Mondolfo, Lungomare Cristoforo Colombo 107.
Adószám: 02147950410
- A szolgáltatással érintett szálláshelyek
3.1. Club Dobogómajor
Cím: H-8372 Cserszegtomaj, Hévízi út 1.
Telefon: +36-83/531-991
Email: info@clubdobogomajor.hu
Fax: +36-83/531-992
Szolgáltató: CLUB DOBOGÓMAJOR Kft.
3.2. Hotel Kalma
Cím: H-8380 Hévíz, Rákóczi utca 12-14.
Telefon: +36-83/545-910
Email: info@hotelkalma.hu
Fax: +36-83/545-911
Szolgáltató: Kalmainvest Kft.
3.3. Kalma Villa
Cím: H-8380 Hévíz, József A. u. 13.
Recepció elérhetősége: H-8380 Hévíz, Rákóczi utca 12-14.
Telefon: +36-83/545-910
Email: info@hotelkalma.hu
Fax: +36-83/545-911
Szolgáltató: Kalmainvest Kft.
3.4. Apart Hotel
Cím: H-8380 Hévíz, Erzsébet királyné utca 19.
Recepció elérhetősége: H-8380 Hévíz, Rákóczi utca 12-14.
Telefon: +36-83/545-910
Email: info@hotelkalma.hu
Fax: +36-83/545-911
Szolgáltató: Kalmainvest Kft.
3.5. Abbázia Country Club
Cím: H-8976 Nemesnép-Márokföld, Határ utca 3-7.
Telefon: +36-92/573-450
E-mail: info@abbazia-nemesnep.hu
Fax: +36-92/573-451
Szolgáltató: Kalmainvest Kft.
3.6. Abbázia Club Hotel (Kék Apartmanház, Piros I-II.)
Cím: H-8360 Keszthely, Erzsébet királyné útja 23.
Telefon: +36-83/312-596
E-mail: info@abbazia-clubhotel.hu
Fax: +36-83/313-424
Szolgáltató: Helicomplex Kft.
3.7. Abbázia Club Hotel Marotta
Cím: I-61035 Marotta, Lungomare C. Colombo 107., Italy
Telefon: +39/0721-969107
E-mail: info@clubhotel-marotta.com
Szolgáltató: ABBAZIA S.R.L.
- Felhasználó
Felhasználó az a természetes vagy jogi személy, aki/amely a 3. pontban meghatározott szálláshelyek valamelyikébe szólóan time share rendszerű, azaz szállás időben osztott használatára vonatkozó üdülőhasználati/bérleti szerződést vagy kedvezményes szálláshely-szolgáltatási szerződést kötött, és a szálláshelyeket üzemeltető társaságoknál díjhátralékkal nem rendelkezik.
- A szolgáltatás tárgya
A Szolgáltató közvetítői tevékenységet végez üdülési jogok és/vagy kedvezményes díjú üdülési hetek (továbbiakban: kontingens) cseréje területén. A Szolgáltató a felhasználói igényeket összegyűjti, egyezteti, és továbbítja az érintett szálláshelyeket üzemeltető társaságok felé. Ezen túlmenően eseti jelleggel kedvezményes üdülési lehetőségeket is kínál bónusz hetek, last minute és akciós csomagajánlatok formájában. A szolgáltatások kizárólag regisztrációt követően vehetők igénybe.
- A szerződés létrejötte
A szerződés a cserekérelem adatlap kitöltésével és Szolgáltatóhoz történő eljuttatásával jön létre.
A csereigény benyújtásával a Felhasználó elfogadja jelen ÁSZF rendelkezéseit.
- A cserefolyamat menete
- Cserekérelem benyújtása – a Felhasználó megadja a saját kontingense jellemzőit (szálláshely/apartman száma/hét), valamint közli, hogy milyen időszakra/helyszínre kívánja azt cserélni. A Szolgáltató a Felhasználó és a megadott saját kontingens adatait az adatok helytállósága érdekében egyezteti a saját kontingenssel érintett üzemeltető társasággal.
- Keresés – a Szolgáltató az adatbázisban megkísérli a megfelelő cserepartnert, illetve kontingenst megtalálni.
- Ajánlat – amennyiben egyező kereslet és kínálat van, a Szolgáltató tájékoztatja a Felhasználót.
- Elfogadás – a Felhasználó jóváhagyásával a csere létrejön.
- Visszaigazolás – a Szolgáltató írásos visszaigazolást küld a csere részleteiről.
- Díjak és fizetési feltételek
- Sikeres csere esetén a Felhasználó cseredíjat fizet (aktuális mértéke belföldi csere esetén 20 000 Ft/hét, külföldi csere esetén 40.000 Ft/hét). Ez a díj nem tartalmazza a szálláshelyet üzemeltető társaságok felé fizetendő esetleges egyéb díjakat.
- Határidőn belüli (indulás előtti 6 héten belüli) csere esetén többletdíj kerülhet felszámításra.
- A díjat a visszaigazolás kézhezvétele után, banki átutalással kell rendezni.
- Lemondás és módosítás
- A Felhasználó a cserét legkésőbb 6 héttel az üdülés megkezdése előtt díjmentesen lemondhatja.
- 6 héten belüli lemondás esetén a teljes cseredíj felszámításra kerül.
- A cserekérelem módosítása (időpont, helyszín) bármikor lehetséges, amíg a csere nem került visszaigazolásra.
- Felelősség kizárása
- A Szolgáltató közvetítői szerepet lát el, és nem vállal felelősséget a cserepartnerek magatartásáért, illetve az üdülési szolgáltatás színvonaláért.
- A Szolgáltató mindent megtesz, amely az adott helyzetben elvárható, de nem vállal felelősséget a sikeres csere megvalósulásáért.
- Adatkezelés
A Szolgáltató a Felhasználó személyes adatait az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltak szerint kezeli, kizárólag a csere lebonyolítása érdekében.
- Lefoglalt szállások, akciós csomagajánlatok továbbértékesítése
Az www.abbaziacsere.hu weboldalon keresztül foglalt szállások (csere, bónusz, last minute, akciós csomagajánlatok) továbbértékesítése harmadik fél felé kifejezetten tilos. A szállást csak a visszaigazoláson szereplő személyek vehetik igénybe, az nem átruházható.
- Panaszkezelés
A Felhasználó panaszait a Szolgáltató e-mailben vagy postai úton fogadja a 1. pontban szereplő elérhetőségeken. Szolgáltató törekszik a panaszok gyors és békés rendezésére.
A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követő harminc napon belül írásban, érdemben igazolható módon megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles, továbbá tájékoztatja a Felhasználót az illetékes békéltető testület jogszabályban meghatározott elérhetőségeiről.
- Jogviták
A jelen ÁSZF-ből eredő vitás ügyeket a felek elsősorban békés úton rendezik. Ennek eredménytelensége esetén a Szolgáltató székhelye szerint illetékes bíróság jár el.